På den här sidan hittar du svar på flera vanligt förekommande frågor om LK Armatur och våra produkter. Du kan sortera på "Alla kategorier" menyn genom att klicka på frågorna, eller så gör du en frisökning under "Frågor och Svar".
Hittar du inte svaret på din fråga så mejla in den till faq@lkarmatur.se så lovar vi att besvara den så fort vi kan.
OBS! Denna sida är just nu under uppbyggnad så ha tålamod och mejla oss alla frågor som du inte hittar svaret på idag på mejladressen ovan.
Alla kategorier
Produkt
Kundsupport
Marknad - Press
Är det möjligt att plocka bort shuntmotioneringen på en LK SmartComfort?
Ja, genom att hålla menyknapp och minus knapp nedtryckt i ca 5 sekunder plockas shuntmotionering bort. För att aktivera pumpmotionering hålls menyknapp och plusknapp nedtryckt i ca 5 sekunder.
Relaterade produkter
Relaterade sidor
Fick du svar på din fråga?
Min LK SmartComfort säger att utegivare saknas, men min produkt ska inte ha en utegivare.
Du har antagligen ingen signal med din rumsenhet, kontrollera anslutningen.
Relaterade produkter
Fick du svar på din fråga?
Passar LK SmartComfort på en shuntventil av ett annat fabrikat?
Ja vi tillhandahåller monteringssatser för andra fabrikat, se under monteringssatser på hemsidan
Relaterade produkter
Fick du svar på din fråga?
Kan man uppgradera en LK 110 till en LK 130 genom att köpa och addera enrumsenhet? Eller behöver jag köpa en helt ny LK 130?
Ja det går bra att bara köpa till en rumsenhet till LK 110. När du kompletterar din LK 110 med en rumsenhet blir den uppgraderad till en LK 130.
Relaterade produkter
Fick du svar på din fråga?
Vad är gångtiden på en SmartComfort
Alla våra SmartComfort vrider 90 grader på 17 sekunder.
Relaterade produkter
Fick du svar på din fråga?