På den här sidan hittar du svar på flera vanligt förekommande frågor om LK Armatur och våra produkter. Du kan sortera på "Alla kategorier" menyn genom att klicka på frågorna, eller så gör du en frisökning under "Frågor och Svar".
Hittar du inte svaret på din fråga så mejla in den till faq@lkarmatur.se så lovar vi att besvara den så fort vi kan.
OBS! Denna sida är just nu under uppbyggnad så ha tålamod och mejla oss alla frågor som du inte hittar svaret på idag på mejladressen ovan.
Alla kategorier
Produkt
Kundsupport
Marknad - Press
Min LK SmartComfort säger att utegivare saknas, men min produkt ska inte ha en utegivare.
Du har antagligen ingen signal med din rumsenhet, kontrollera anslutningen.
Relaterade produkter
Fick du svar på din fråga?
Jag vill byta ut mitt 12 liters RP expansionskärl, vilket ska jag välja?
Sitter anslutning på ditt expansionskärl på långsidan, så ska du välja expansionskärl art nr: 064010
Sitter anslutning på ditt expansionskärl på kortsidan, så ska du välja expansionskärl art nr: 5523321
Är du osäker så kontakta gärna vår kundsupport på kundsupport@lkarmatur.se
Vill du ringa oss så hittar du telefonnummer till vår kundsupport på hemsidan under "Support"
Relaterade produkter
Relaterade sidor
Fick du svar på din fråga?
Jag har ett RP 12 liters expansionskärl med anslutning på långsidan men kan inte hitta denna produkt på er hemsida?
Jo det har vi, produkten har art. nr. 064010
Fick du svar på din fråga?